Pomoc drogowa
Numer kontaktowy do holowania Toyota Marki czynny 24h/7 dni w tygodniu |
601 68 68 68 |
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące funkcjonowania Twojego samochodu skontaktuj się z serwisem:
Numer kontaktowy do serwisu Toyota Żerań: | 22 590 70 00 |
Numer kontaktowy do serwisu Toyota Marki: | 22 763 70 00 |
Numer kontaktowy do serwisu Lexus Warszawa-Żerań: | 22 203 70 00 |
Uwaga: w przypadku aut gwarancyjnych prosimy o kontakt z Toyota Euroace | 800 234 234 |
Jeżeli są Państwo za granicą, prosze dzwonic pod numer | 0 48 22 874 42 22 |
Holowanie samochodu, podczas 3 lat (lub 100 000 km) gwarancji jest bezpłatne. Dotyczy sytuacji związanych z unieruchomieniem pojazdu w wyniku awarii. |
Kiedy i w jakich okolicznościach mogę liczyć na pomoc Toyoty EUROCARE?-
Toyota Eurocare służy pomocą w mało prawdopodobnej sytuacji awarii Państwa Toyoty, kiedy nagle Państwa samochód zostanie unieruchomiony z powodu:
- awarii mechanicznej lub elektrycznej,
- braku paliwa,
- rozładowanie akumulatora,
- utraty powietrza w oponie,
- utraty kluczyków lub ich zatrzaśnięcia,
Operatorzy procujący dla programu Toyota Eurocare udzielą Państwu szczegółowych informacji o możliwościach oferowanej pomocy oraz "zaopiekują" się Państwem do momentu rozwiązania problemu. Obsługa Toyota Eurocare trwa przez 36 miesięcy od daty nabycia pojazdu (od początku gwarancji). Czas obowiązywania nie jest ograniczony przebiegiem samochodu.
Kupiłem używany samochód na gwarnacji. Czy obejmuje mnie
program Toyota EUROCARE?-
Tak. Korzyści oferowane przez Toyota Eurocare są automatycznie przenoszone na następnego właściciela aż do zakończenia okresu obowiązywania programu.
Aby zapewnić przeniesienie korzyści oferowanych w ramach programu Toyota Eurocare na następnego właściciela samochodu, należy bezzwłocznie poinformować Toyota Eurocare o zmianie właściciela.